سفرآلامو ارائه دهنده بهترین ها برای رنت
نوشته شده توسط : سفرآلامو

و سفرآلامو برای دومین بار اجاره خودرو  همکاری می کنند تا اعضای سفرآلامو را برای شرکت در نمایش “ریم دونووان” از سفرآلامو به نمایش درمی آورند.

مشتریان سفرآلامو می توانند پیش نمایش دو قسمت اول “سفرآلامو ” قبل از فصل سه اولین نمایش در روز یکشنبه 12 ژوئیه شرکت کنند.

در سال 2013، سفرآلامو و سفرآلامو برای نمایش های اجاره ماشین  مشابه درایو همکاری کردند. در این سال، اعضای سفرآلامو در بوستون، شیکاگو، لس آنجلس، پورتلند، اورا، نیویورک، سان فرانسیسکو، سیاتل و واشنگتن دی سی، فرصتی برای حضور در این نمایشگاه ویژه را در سفرآلامو خود در تاریخ چهارشنبه 8 ژوئیه در 8 : 00:00

رویدادهای درایو در مکان های با محدوده مخفی رنت ماشین  در هفته نمایش داده می شوند. به گفته این شرکت، رانندگان و مسافرین سفرآلامو ، برای رفع نقایص از قبیل کامیون های مواد غذایی یا غذا، یک غرفه عکس و یک فرصت برای گرفتن عکس در اتومبیل های لوکس برخورد می شوند.

بریان هارینگتون، افسر بازاریابی سفرآلامو ، گفت: “این غربالگری کرایه ماشین  منحصر به فرد درایو، نمونه دیگری از مزایای استفاده از یک عضو سفرآلامو است.” “درایو در فیلم فعالیت نهایی در تابستان در فضای باز است که با خانواده و دوستان لذت می برد – و سفرآلامو به شما آزادی می دهد تا شما را در آنجا.”

برای رزرو یک ماشین و یک فضایی برای غربالگری محلی خود، بازدید کنید





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: